به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان) در میز خدمت یاد شده، هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به اتفاق معاونین شهرسازی ومعماری، املاک وحقوقی، مسکن وساختمان، توسعه مدیریت منابع و روسای ادارات در محل میز ارتباطات مرمی مستقر در مصلی رشت حضور یافته و به سئوالات و مطالبات مردم در بخشهای مختلف پاسخ و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آنان ارائه دادند.
هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در حاشیه برپایی این میز خدمت گفت: بیشتر مطالبات مردم در حوزه مسکن ، املاک وحقوقی وشهرسازی است که تلاش می کنیم به این مطالبات از سوی مسئولان ذیربط پاسخ داده شود.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان، تسریع در خدمات رسانی وارتقای کمی وکیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیت استقرار میز ارتباطات مردمی عنوان کرد.